Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 2. část

icon Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 2. část

Audio  15.5.2014 

Kiril Rybarov v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Potřeby společnosti ČEZ v oblasti rozvoje a požadavky na dodavatele. Změny na trhu vzdělávacích potřeb a hlavní trendy. Elektronické vzdělávání a e-learning.…

Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 1. část

icon Trendy a vývoj technologií v oblasti profesního rozvoje na nejbližší období pohledem RNDr. Kirila Ribarova, ředitele útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ, a.s. - 1. část

Audio  15.5.2014 

Kiril Rybarov v rozhovoru s Michalem Kankrlíkem na téma: Potřeby společnosti ČEZ v oblasti rozvoje a požadavky na dodavatele. Změny na trhu vzdělávacích potřeb a hlavní trendy. Elektronické vzdělávání a e-learning.…

Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

icon Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Audio  4.1.2014 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se týkala především zaměstnanecké spokojenosti a zákaznické orientace jako součásti HR i managementu. Zdeněk Fibich, jednatel, trenér, osobní kouč,…

Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

icon Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Audio  3.1.2014 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti, rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby, rozvoj manažerských dovedností posilujících…

Je potřeba mít v tom systém

icon Je potřeba mít v tom systém

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila především na zákaznickou orientaci jako součást strategie HR i managementu. Jana Benáková, obchodní ředitelka, Oksystem s.r.o. hovoří na…

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

icon Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a především na zákaznickou orientaci jako součást HR i managementu. Jana Riebová, Viceprezidentka PMF,…

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

icon Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců. Bronislav…

Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

icon Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

Audio  12.5.2005 

Ohlédněme se zpět za největší konferencí roku 2005 v oblasti benefitů a odměňování v ČR. Konference s názvem Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů se konala 12. května 2005 v Praze. Poskytla pohled do zákulisí využívání…

Výpis 937944 z celkem 944