Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

icon Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a především na zákaznickou orientaci jako součást HR i managementu. Jana Riebová, Viceprezidentka PMF,…

Je potřeba mít v tom systém

icon Je potřeba mít v tom systém

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila především na zákaznickou orientaci jako součást strategie HR i managementu. Jana Benáková, obchodní ředitelka, Oksystem s.r.o. hovoří na…

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

icon Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Audio  14.11.2013 

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců. Bronislav…

Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

icon Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

Audio  12.5.2005 

Ohlédněme se zpět za největší konferencí roku 2005 v oblasti benefitů a odměňování v ČR. Konference s názvem Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů se konala 12. května 2005 v Praze. Poskytla pohled do zákulisí využívání…

Výpis 877880 z celkem 880