Tipy, články, rekvalifikace

icon 14 zaručených možností, jak poškodit firmu

V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě produktivity i inovační schopnosti. Naopak je třeba analyzovat, co zákazník opravdu chce, jaké jsou…

Britové se učí o depresi

icon Britové se učí o depresi

Ve Velké Británii je tento týden věnovaný zvyšování povědomí o depresi.…

Porada musí mít hlavně smysl

icon Porada musí mít hlavně smysl

Pracovní porady vyvolávají v mnoha zaměstnancí…

Se soukromím se v práci příliš nesvěřujte

icon Se soukromím se v práci příliš nesvěřujte

Lidé stále více přinášejí do práce své osobní příběhy. Dříve to bylo spíše…

16 rad pro podporu rovnováhy mezi prací a soukromím zaměstnanců

icon 16 rad pro podporu rovnováhy mezi prací a soukromím zaměstnanců

Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem zaměstnanců je stále…

Mobilní gigant zavádí nový incentivní program

icon Mobilní gigant zavádí nový incentivní program

Mobilní operátor O2 ve Velké Británii přišel s novým incentivním programem…

Každá snaha o zvýšení produktivity se počítá

icon Každá snaha o zvýšení produktivity se počítá

Bez ohledu na svou velikost by se firmy měly vždy zajímat o způsoby…

Výpis 22372249 z celkem 4086