Tipy, články, rekvalifikace

icon Proč investovat do komunikace o benefitech

Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které nyní dokáží, že se starají o své zaměstnance, vyjdou totiž ze současné ekonomické krize jako…

Motivace v ekonomické nejistotě

icon Motivace v ekonomické nejistotě

Vobdobí ekonomické nejistoty platí více než kdy jindy, že kplnění termínů,…

Top 10 globálních výzev v oblasti zaměstnaneckých výhod

icon Top 10 globálních výzev v oblasti zaměstnaneckých výhod

Nadnárodní zaměstnavatelé čelí společným výzvám voblasti HR bez ohledu na…

Dovolené místo propouštění? Raději ne

icon Dovolené místo propouštění? Raději ne

Vnovinách dnes stále čteme o tom, jak organizace zavádějí dovolené, aby…

Firmy snižují rozpočty na zvyšování platů

icon Firmy snižují rozpočty na zvyšování platů

Firmy na celém světě reagují na ekonomickou krizi tím, že paušálně snižují…

Zapojte zaměstnance do přípravy plánu zaměstnaneckých výhod

icon Zapojte zaměstnance do přípravy plánu zaměstnaneckých výhod

Jednou ze základních výzev, kterým firmy čelí, je umět přilákat a také…

Generace Y: Jak ji správně řídit?

icon Generace Y: Jak ji správně řídit?

Generace Y začíná výrazně ovlivňovat pracoviště. Přední britský…

Výpis 19902002 z celkem 4132