Tipy, články, rekvalifikace

icon Organizace času

Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje příliš mnoho pracovních pozic, kde není organizace času potřebná. Dobrá organizace času je kombinací…

Optimální je pracovat šest hodin denně, ale...

icon Optimální je pracovat šest hodin denně, ale...

I když jedna aktuální australská studie ukázala, že dlouhá pracovní doba…

Hledejte individuální způsob řízení stresu

icon Hledejte individuální způsob řízení stresu

Stres vzniká na základě řady faktorů, jejichž počet v dnešní době roste.…

Chronický stres přidává na věku

icon Chronický stres přidává na věku

Pokud jste zdraví, aktivní a víte, jak zacházet s chronickým stresem,…

V USA sílí trend sdílení pracovišť

icon V USA sílí trend sdílení pracovišť

Více než třetina amerických zaměstnanců nemá stálé pracoviště a každý…

Britové mohou brát děti do práce

icon Britové mohou brát děti do práce

Téměř 40 % britských zaměstnanců má malé děti, přesto tři ze čtyř rodičů…

Zaměstnanci jsou dobrá investice

icon Zaměstnanci jsou dobrá investice

České firmy se potýkají s vysokou fluktuací zaměstnanců, což zvyšuje jejich…

Výpis 28612873 z celkem 4100