Tipy, články, rekvalifikace

icon Loajální zaměstnanci nejsou samozřejmostí

Způsob, jakým se k sobě lidé v organizacích chovají, závisí na tom, jaký sdílí společný cíl a vizi. Zaměstnanci především usilují o to, aby se stali součástí většího celku a aby se podíleli na stejné věci. Studie americké manažerské asociace ukázala, že jsou-li hodnoty zaměstnanců v souladu s…

I zaměstnanci jsou zákazníky

icon I zaměstnanci jsou zákazníky

Spokojení zaměstnanci přispívají ke spokojenosti zákazníků firmy. To je…

V kanceláři jako v pokojíčku

icon V kanceláři jako v pokojíčku

Ať už sdílíte kancelář s ostatními kolegy nebo sedíte v malé kóji zcela…

Přestanou již zaměstnavatelé stresovat své zaměstnance?

icon Přestanou již zaměstnavatelé stresovat své zaměstnance?

Mnozí zaměstnavatelé si neuvědomují fakt, že součástí bezpečnosti a ochrany…

Dva příjmy, žádný sex

icon Dva příjmy, žádný sex

Moderní pracovníky popisuje v anglickém jazyce řada výstižných akronymů.…

Pod pantoflem sobeckého manažera

icon Pod pantoflem sobeckého manažera

Mnozí zaměstnanci si stěžují na to, že pro svého nadřízeného dělají první…

Pochvala - staronový zaměstnanecký benefit

icon Pochvala - staronový zaměstnanecký benefit

V době, kdy se vesměs všude propouští a kdy se náklady snižují, jak se dá,…

Výpis 37323744 z celkem 4080