Konflikty na pracovišti nejsou nic neobvyklého. Mnohdy k nim dochází proto, že zaměstnanec neví, kdo co měl udělat, koho se měl zeptat, kdo za danou věc nese zodpovědnost. Pokud jste se s tím nikdy nesetkali, patříte k těm šťastnějším. Pokud takovou situaci znáte, měli byste číst dál. Předcházet…
Soutěž je určena všem, kteří chtějí ukázat ostatním, co dělají a nebojí se…
Zaměstnavatelé ze sektoru podnikových služeb začínají testovat model…
Ztrácíte se ve firemních benefitech? Potřebujete data. Ta ukazují, jak se…
Na každé jednání on-line prostředí nestačí, ukázaly pandemické roky. Firmy…
Malé a střední firmy včetně startupů mají svá specifika ve fungování,…
Společnost Microsoft uveřejnila výsledky každoročního průzkumu Work Trend…