Tipy, články, rekvalifikace

icon Agresoři, oběti i zachránci

Manažeři musí umět jednat se širokým spektrem osobností. Většina lidí je sice nakloněná spolupráci a jednají rozumně, s některými se však pracuje velmi těžko, jsou orientovaní na své zájmy a potřeby a často jsou zdrojem napětí a konfliktů. Lze je rozdělit do tří skupin agresoři, oběti a zachránci.…

Zaměstnáváte skutečně motivované profesionály?

icon Zaměstnáváte skutečně motivované profesionály?

Jedinou těžší věcí než provozovat dobré zákaznické služby je motivovat k…

Program zaměstnaneckých výhod - klíč k úspěchu podniku

icon Program zaměstnaneckých výhod - klíč k úspěchu podniku

Společnostem v USA dává čím dál více práce přitáhnout a udržet skutečně…

Nemáte pro koho pracovat? Zkuste to na Internetu

icon Nemáte pro koho pracovat? Zkuste to na Internetu

Autorem článku je tzv. freelance writer spisovatel na volné noze. Internet…

Velký bratr vás vidí!

icon Velký bratr vás vidí!

Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance…

Zdřímněte si v práci

icon Zdřímněte si v práci

Podle nové studie, kterou vypracovali odborníci v USA, by měl být spánek v…

Flexibilní uspořádání pracovní doby - podporuje pracovní morálku?

icon Flexibilní uspořádání pracovní doby - podporuje pracovní morálku?

Firmy, které prostřednictvím zaměstnaneckých výhod a možností flexibilního…

Výpis 40444056 z celkem 4140