Tipy, články, rekvalifikace

icon 6 způsobů, jak ulehčit práci zaměstnancům call centra

Práce v zákaznickém servisu, stejně jako jakákoliv jiná práce s lidmi, je psychicky náročná. Pracovník se musí umět povznést na svoje momentální psychické rozpoložení, v klidu jednat i se zákazníky, kteří se chovají hrubě nebo jsou naštvaní, a u toho musí umět podávat skvělý výkon, protože…

Workshop: Agilní řízení a agilní týmy, DMC management consulting

icon Reportáž: Agilita je způsob myšlení, který se dá naučit

Agilita je tématem, které aktuálně zaznívá kuloáry kancelářských budov.…

Hana Caltová, HR Director ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s., lektorka MBA v oblasti vedení lidí, lektorka kurzu HR Akademie a LEADERSHIP

icon Odměňování a benefity – jak je nastavit, aby zaměstnance skutečně motivovaly?

Systém odměňování je nezbytnou součástí personální strategie firmy a…

icon Tři oblasti pro rozvoj spojení zaměstnanců s firmou

Pracovní prostředí musí zaměstnance motivovat k podávání těch nejlepších…

O benefitech rozhodují dnes mnohem více zaměstnanci, než zaměstnavatelé

icon O benefitech rozhodují dnes mnohem více zaměstnanci, než zaměstnavatelé

Daniel Čapek je prezidentem společnosti Sodexo pro Českou a Slovenskou…

Lidé nechtějí pracovat jako stroje na povel, chtějí do práce vkládat i kus sebe

icon Lidé nechtějí pracovat jako stroje na povel, chtějí do práce vkládat i kus sebe

Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka. Ve společném…

icon 5 návyků vedoucích, které zaměstnanci nesnášejí

Jedním z nejčastějších důvodů změny zaměstnání ze strany zaměstnance jsou…

Výpis 599611 z celkem 4099