Tipy, články, rekvalifikace

icon Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců

Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou. Není žádný mustr pro implementaci, je to jako v mariáši – jak si to kdo udělá :o)). K napsání tohoto článku mě inspirovala nedávná diskuse na LinkedIn ve skupině HR Professionals CZ – s nadpisem Roční…

icon 5 tipů pro podporu duševního zdraví na pracovištích

Duševní zdraví v současné době patří k nejzávažnějším zdravotním otázkám na…

icon Studie: Ženy, muži a pracovní podmínky v Evropě

Přístup na trh práce, struktura pracovních míst a související pracovní…

icon Průměrné mzdy v Česku - 3. čtvrtletí 2013

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním…

icon Proč odcházejí zaměstnanci call center?

Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle…

Konference Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu, Praha 14.11.2013

icon Konference přinesla případové studie na téma zákaznické orientace uvnitř firmy i navenek

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl…

icon Dell plánuje nechat polovinu zaměstnanců pracovat na dálku

Zatímco společnosti Yahoo nebo Hewlett Packard stahují tisíce svých…

Výpis 11971209 z celkem 4086