Tipy, články, rekvalifikace

icon Tipy pro rozvrhování práce v call centrech

Rozvrhování práce telefonistů patří ke klíčovým předpokladům úspěšného chodu call center. Britský portál Call Centre Helper proto nedávno oslovil vedoucí zákaznických středisek z řad svých čtenářů, aby se podělili o doporučení, jaké postupy rozvrhování práce fungují u nich. Ty nejzajímavější jsme…

icon Povinná školení zaměstnanců na BOZP již nemusí být nutné zlo...

Školení BOZP a PO Jelikož zaměstnáváte jednoho či více zaměstnanců, je Vám…

Pohřebnictví pro začátečníky a pokročilé

Ředitel pohřebního ústavu obecně nepatří mezi pozice, o kterých bychom…

icon Studie: Co způsobuje deprese zaměstnanců?

Řada lidí si myslí, že hlavní příčinou špatného psychického stavu…

icon Návod na "použití" středního manažera aneb rádce pro vedení firem

Poslední článek našeho letošního cyklu o středním managementu jsem se…

icon Desatero angažovanosti zaměstnanců pro vaše manažery

I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud…

Jaromír Janoš, TREXIMA

icon Hodnotíte pravidelně zaměstnance? A je to poznat na jejich výkonu?

Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení…

Výpis 12231235 z celkem 4100